5 Nisan 2014 Cumartesi

Yasak Bölge



Amerika kıtası keşfedilmeden önce kimse onun hakkında bir şey düşünmüyordu. Amerika vardı, fakat onun hakkında dünyanın geri kalanının hiçbir fikri yoktu. Dolayısıyla zihinlerinde de ona dair bir düşünce yoktu. Şimdi biz insanlar için de ortada oldukları halde bazı kavramlar yok. Bu “yasak” kavramları ortadan kaldırmak için, onlar hakkındaki düşünceyi ortadan kaldırmak gerekir. İnsanın düşünmediği şey, onun zihni için varlığını yitirir çünkü. Ve bu düşünceyi kaldırmanın en kolay yolu, onu oyalayıcı başka düşüncelere sevk etmektir. İnsan, sürekli düşünen bir varlık olduğu için, bir şeyi düşünmesi istenmiyorsa, onun yerine aynı ihtiyaca cevap verecek başka düşüncelere yöneltilir. Günümüz spritüel edebiyatı, kanal bilgileri, sevgi akımları, düşünceyi hedeften saptırma açısından son derece başarılıdırlar. Yasak düşünme alanı üzerinde sert bir kontrol uygulanır. Düşünmeye izin verilen alan, yasak bölgeden bir sınır ile ayrılır. Sınırın yasak bölgesine ancak sezgisel düşünce yoluyla, sağ beyinle girilir ki bu da onu dile getirmede sıkıntı oluşturur. Sınırın iç, serbest yanında mantıksal açıklamalar önerilir; bunlar da çoğunlukla dediğimiz oyalayıcı, hedef saptırıcı bildiriler, öğretilerdir. Bu “sahte öğreti” kanalları, üstatları, grupları, tarikatları ve onların basılı ve görsel yayınları maddi manevi olarak kuvvetle desteklenir. Sonuçta insanlık bin bir sahte öğreti kanalıyla uyutulur ve kim olduğunu, dünyaya geliş nedenini öğrenmeye hep uzak kalır.

04.04.2014

1 yorum:

  1. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var hepinize teşekkürler Dr beyaz her türlü çözüm için kendisine ulaşın

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil