3 Ocak 2014 Cuma

Şifacının Enerji Artışının İstenmeyen Sonuçları



Şifacının Enerji Artışının İstenmeyen Sonuçları

Şifacının, enerji gücü yükseldikçe, yaptırım gücü, evrensel yasaları lehine işletme gücü de artar. Bu onun amacı olsun ya da olmasın, kendine karşı negatif bir eylem yüklenenler, bunun bedelini çok hızlı bir şekilde öderler. Enerji belli bir üst limite doğru yaklaştıkça, en ufak bir gücendirme, karşı tarafta onarılmaz hasarlara neden olur. Sistem karşı tarafın iyi veya kötü niyetine göre, biyoenerjiste bir koruma kalkanı inşa eder. Bununla beraber hemen kalkanın yanında, savcı ve yargıçlar da tayin eder. Bunun bilinciyle enerjisi yüksek olan kişilerin kendini dengeye getirmesi lazım. Nefret, kin, öfke gibi tutumlardan mümkün mertebe kaçınılması lazım. Çünkü bu tarz duygular, onlara sebep olanlarda telafisi zor hasarlara neden olabilir. Enerjisi temiz, saf ve yüksek kişiler, “tanrısal” karma ile çok sıkı bir bağlantı içinde olduklarından, haklarındaki agresif davranışlar, evrensel mekanizmaya, düzene, Sistem’e karşı yapılmış sayılır. Kişi olumsuz eylemde kendi başına hareket ediyorsa, bizzat kendisi (veya kendi soyu) hesaplaşır. Eğer bir topluluk adına hareket ediyorsa, bir liderse örneğin, onu lider seçen topluluğun tamamı bedel öder. Buna göre gönüllü olarak bağlı olduğun her tür lider – guru, üstat, tarikat şeyhi, dernek başkanı ve hatta oy verdiğin politikacıları kendine daha da dikkat etmeli. Onların yapacağı yasa ihlalleri sadece kendi üzerine hasar bırakmakla kalmaz, enerjik düzensizlikler kendilerine bağlı olan tüm kişilere dağılıp aktarılır.

(Karmanın Gücü - Şifa ve Enerji kitabından)

1 yorum:

  1. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var hepinize teşekkürler Dr beyaz her türlü çözüm için kendisine ulaşın

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil