20 Şubat 2014 Perşembe

Rüyada Uyanmak




Güzel rüyaları seviyoruz da, lucid rüyalar bambaşka bir güzelliktir bizim için. Rüya gördüğünü biliyor, rüyaya müdahale edebiliyor, keyfine göre bir şeyleri değiştiriyor, yapıyor; hoşuna gitmezse oradan çıkıp gerçek dünyaya uyanacağını bilmenin rahatlığını yaşıyorsun. Lucid rüyanın bu özelliği, hemen herkesin onu deneyimlemek için can atmasına sebeptir. Oradaki yaşantı, tıpkı gerçek dünyamızdaki yaşantı kadar yoğundur, gözle görünür, elle hissedilir, kalp ve nabızla ölçülür bir his yoğunluğu vardır. Verdiği bu gerçeklik algısına rağmen sadece rüya olduğunu bilmemiz bize ruhsal, zhinsel ve hatta fiziksel olarak büyük bir tatmin sağlar. Çünkü lucidde herhangi bir tehlike karşısında olayları kontrol edemez duruma gelirsek, lucid mekanı terk edebileceğimizi bilmenin verdiği konforu yaşıyoruz. Lucid rüyayı normal rüyadan ayıran işte bu “rüyadayım, onu kontrol edebiliyorum ve beğenmediğim takdirde olayları değiştirir veya ona son verebilirim” farkındalığıdır.


“Gerçeklik” dediğimiz fiziksel dünyada uyanmış ile halen uyuyan insanlar arasındaki fark ile, lucid rüya ile normal rüya gören insanlar arasındaki fark aynıdır. Uyanmamış olan insanlar, gerçekliği kontrolsüz, kaotik bir rüya gibi görür, onu kontrol edebilme bilincinden ve uyanmadığı sürece rüya olduğunu bilebilme becerisinden uzaktırlar. Uyanan insanlar ise, fiziksel gerçeklik dünyamızın bir lucid rüyadan farksız olduğunu kavrayanlardır. Güçlerin hareketini görmüşler, fiziki gerçeklik üzerinde majikal bir yaptırım gücü sahibi olduklarını keşfetmişlerdir; tıpkı lucid rüyada olduğu gibi. “Benden içeri bir ben” olduğunu ve bu benin kendini sizin gerçek diye bildiğiniz rüyada gördüğünü, uyandığı takdirde de onu istediği gibi yönlendirip değiştireceğini… anlarlar ve anlayınca yaparlar. 20.02.2014

2 yorum:

  1. Selam.Ilk defadır lucid rüyalar hakkında yazıyı burdan okudum.Böyle rüyalar gördüyümden dolayı ilgimi çekdi.yazı için teşekkür ederim.blogunuz ilgimi çekdi.inşallah herkes için hayırlı olur.teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var hepinize teşekkürler Dr beyaz her türlü çözüm için kendisine ulaşın

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil