3 Ocak 2014 Cuma

Sistem’le Enerji Bağını Koparanlar



Sistem’le Enerji Bağını Koparanlar

En zor hastalar, enerjiste inanmayan, enerjiye inanmayan, enerjiste sürekli muhalefet yapan, kendini kapatan, konuşmayan ve tabi egosu kabarık, kendi hakkında aşırı yüksek fikirlere sahip, bencil ve/veya inançsız insanlar. “Hep banacı” kişilikler, kendine verdikleri zararın bir farkına varsalar! Hayat sadece kendi rahatını düşünmekle geçtiğinde, sadece kendini besleyen bir hücre gibi olursun. Belli bir süre kendini idare etsen, hatta çok iyi hissetsen bile, zamanla doku ve organ içindeki fonksiyonlarını yerine getirmeyi reddeden hücre misali, enerjisel dokuya zarar verirsin. Zararın çoğalması ve diğer hücrelere sıçraması demek, dokunun ve dolayısıyla hücrenin de ölümü demek. Ve Sistem, zarar vermekte ısrar eden hücreyi, salt kendini beslemeye çalışıp Sistem’e çalışmayan, enerji göndermeyen hücreyi saf dışı eder. Yani öldürür. Analojik olarak, sırf kendine çalışan bir hücre gibi davranan egoist bir insan, evrensel düzene hizmet etmeyi aksatır ve bu şekilde farkında olmadan tanrıyı öldürmeye çalışır. Böyle olduğunda, bozduğu evrensel dokunun hışmına uğrar. İnsan bir yaratıcıyla inanmayabilir, ama evren sevgisi varsa, diğer insanlara karşı duyarlı ve paylaşımcıysa eğer, zaten mesele yok. Çünkü bu karakterde olan biri, Sistem için görevini yerine getiren, üreten ve besleyen biridir. Doğru biridir. Üretken biridir. Evreni, Sistemi, Tanrı’yı yaşatmaya çalışan biridir. Aksi halde o kişi bencil biri ise, Yaratıcı’yı öldürmeye yönelik bir programı işletir.

(Karmanın Gücü - Şifa ve Enerji kitabından)

1 yorum:

  1. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var hepinize teşekkürler Dr beyaz her türlü çözüm için kendisine ulaşın

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil